Tuesday, May 12, 2009

JAMUAN HOMEROOM

Pada 9hb Mei yang lepas aku dan sheena telah mengadakan jamuan homeroom bersama di kediaman kitaorang. Jumlah kedua-dua homeroom sepatutnya 18 orang, tapi cuma 14 yang dapat hadirkan diri. Lagi 4 orang ada hal masing-masing yang tak dapat dielakkan. Jamuan agak simple sebab anak-anak homeroompun dah lunch. Jamuan bermula jam 3.00 petang.


Bujang @ Futre. Anak homeroom sheena pertama yang sampai. Masuk je rumah terus main dengan Danial.

Noel @ Nonong dengan Flexia. Anak homeroom sheena jugak. Danial jugak dicari.
Geng-geng dapur yang tolong kitaorang masak. Rebecca dan Lilyanne. Anak homeroom den. Masak fries pun fail! Nampak sangat jarang masuk dapur.


Nonong, Vanneza dan Martha. Danial sebagai mangsa :)

Lepak-lepak sambil lepas geram tengok astro. Maklumlah kat asrama TV tak ada lagi. Sian gak budak-budak ni.

Flex, Van and As. Nampak je kecik. Tapi makan boleh tahan banyak.


Amalina tengah khusyuk layan cite Korea. Tah aku pun tak paham apa yang best sangat cite Korea ni. Dia kata dah banyak episod miss.


Makan jangan tak makan. Kalau tak silap ni dah round keempat dah. Besar gak cc budak-budak ni.

Yang duduk kat belakang je tue nama dia Alexson. Memang senyap budak ni. Tapi kat asrama budak-budak kata boleh tahan gak. Ada split personality kot.


Anak-anak homeroom aku. Yang lelaki tak ada. Fly agaknye. Duduk dari kiri Lilyanne, Faezah dan Lisa. Berdiri dari kiri Rebecca, Amalina and Stephanie. Tiada dalam gambar Ezra and Hasbullah.

Anak-anak homeroom Sheena. Dari kiri Flexia, Branigan@Apple, Nonong, Bujang@Futre, Martha, Alexson dan Vanneza. Tak ada dalam gambar Rabai'e.

One big happy family!!!

Lega rasanya lepas jamuan. Nasib baik Danial good mood hari tu. Tak menangis langsung walaupun ramai orang. Thanks anak Abah. Love you mucho!!!

0 comments:

Post a Comment